عرضه بلوک ایران خودرو توسط بانک صادرات

16:20 - 1401/09/14
اکوایران: بانک صادرات اعلام کرد 3.36 درصد از سهام ایران خودرو با نماد خودرو به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد که تاریخ عرضه روز یکشنبه مورخ 20 آذر ماه 1401 تعیین شده است.

نماد تنوین اعلام کرد به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 27 آذر ماه 1401 تعلیق شده است.

 

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت، بانک صادرات اعلام کرد 3.36 درصد از سهام ایران خودرو با نماد خودرو به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد که تاریخ عرضه روز یکشنبه مورخ 20 آذر ماه 1401 تعیین شده است.

نماد بورس پیرو اطلاعیه منتشر شده با موضوع برگزاری مزایده عمومی جهت اجاره 7 واحد ساختمان جدید الاحداث در سعادت آباد، اعلام کرد هیچ درخواستی در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مزایده به شرکت ارائه نشده است. شرکت داروسازی کوثر نیز از دریافت گواهی GMP خط تولید جنرال 1 (جامدات عمومی و ساشه) خبر داد.

همچنین شرکت داروسازی سبحان انکولوژی معامله با شرکت پخش دایا دارو و پخش البرز را مطرح کرد. شرکت کلر پارس نیز از فک رهن دوفقره اسناد مالکیت زمینهای کارخانه با توجه به تسویه تسهیلات صندوق نوآوری وشکوفایی تهران خبر داده است.

همچنین شرکت  سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بیان داشت در مزایده عمومی جهت واگذاری سهام شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا هیچ درخواستی در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مزایده به شرکت ارائه نشده است.

شرکت ماشین سازی اراک نیز در خصوص قرارداد با شرکت طرح و ساخت بینا  (بابت خرید 3 دستگاه بویلر از سوی شرکت طرح و ساخت بینا) بیان داشت این قرارداد از سوی طرفین فسخ و توافق گردید که طرفین بدون هیچ گونه ادعا از قرارداد خود انصراف دهند و ضمانتنامه انجام تعهدات شرکت ماشین سازی اراک عودت گردید.

اما شرکت داروسازی دکتر عبیدی در خصوص نتیجه مناقصه عملیات تهیه، حمل مصالح و اجرای فنداسیون، اسکلت فلزی و سقف ساختمانهای پروژه عبیدی البرز اعلام داشت شرکت آران سیج به عنوان برنده مناقصه انتخاب و مقرر شده در اسرع وقت نسبت به تنظیم قرارداد با شرکت اقدام گردد.

شرکت  سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا نیز بیان داشت فروش 6 دستگاه خودرو شامل 3 دستگاه چانگان و 3 دستگاه سیتروئن c3 از طریق شرکت لیزینگ رایان سایپا صورت پذیرفت.

و اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای ختوقا، وتوصا و بپاس سهامداران خود را به مجامع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

وسپه اعلام کرد افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته در تاریخ 13 آذر ماه 1401 به ثبت رسیده است.

شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا نیز عنوان کرد افزایش سرمایه 1176 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رسانده است.

شرکت بیمه حافظ، شرکت پتروشیمی شیراز و شرکت کارخانجات نساجی بروجرد هم از صادر شدن مجوز افزایش سرمایه از محل سود انباشته توسط سازمان بورس خبر دادند.

همچنین شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از محل سود انباشته به تصویب رسانده است.

نمادهای فاما و سهرمز نیز پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته را به منظور اصلاح ساختار مالی به حسابرس قانونی ارائه کردند.

اما بانک سامان با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام را از تاریخ 14 آذر ماه تا 13 بهمن ماه 1401 اعلام کرد.