3 دستگاه برتر حضور و غیاب تشخیص چهره کسرا

11:41 - 1401/11/16
ایجاد یا افزایش نظم در مراکز مختلف اداری و دولتی و خصوصی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در افزایش بهره وری آن سازمان اهمیت و تاثیر زیادی دارد.

 به همین منظور یکی از بهترین اقداماتی که در این زمینه می توان انجام داد، خرید دستگاه حضور و غیاب متناسب با نیازهای سازمان است. یکی از بهترین دستگاه های کاربردی که به دلیل کاربرد گسترده و عملکرد دقیقی که دارد، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است. عملکرد خاص دستگاه به صورتی است از طریق تشخیص چهره افراد می تواند به تایید و ثبت ساعت ورود و خروج می پردازد. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این است که پرسنل و کارمندان برای ثبت زمان ورود و خروج خود نیازی نیست که به دستگاه نزدیک شده یا آن را لمس کنند. بنابراین یکی از بهترین دستگاه ها برای شرایط خاص و به ویژه در زمان شیوع کرونا محسوب می شود. در صورتی که به بهره وری سازمان و موسسه خود اهمیت می دهید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی های مطلوب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره آشنا شوید.
 
اکسس کنترل تشخیص چهره در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره چگونه است؟

دستگاه تشخیص چهره به دلیل نحوه عملکرد دقیق و صحیحی که دارد، به عنوان یکی از بهترین دستگاه ها محسوب می شود. فناوری به کار رفته در طراحی و ساخت دستگاه تشخیص چهره بدین صورت است که می تواند با استفاده از اسکن کردن تصویر کارمندان و سپس ذخیره کردن آن در سیستم دستگاه، یک الگو از تصاویر کارمندان به دست آورد. سپس اقدام به باز شناخت کردن تصویر افراد کرده و آن را با تصویر اصلی که در سیستم ذخیره شده، مقایسه می کند. پس از تطبیق کردن ساعت ورود و خروج کارمندان را تایید کرده و سپس ثبت می کند. با این کار سرعت و فرایند ثبت ساعات، و در نهایت نحوه محاسبه کردن حقوق و دستمزد و مزایا و ... بهبود یافته و افزایش هم پیدا می کند. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این است که به الگوریتم های تشخیص چهره دو بٌعدی و سه بٌعدی مجهز شده است. بدین صورت که از طریق اندازه گیری کردن فاصله بین چشم ها، موقعیت دهان و چانه و بینی و ... سپس تطبیق دادن آن با چهره اصلی پرسنل، ورود یا خروج آن ها را تایید می کند. 

سه مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

شرکت کسرا تمرکز خود را در بهبود و افزایش بهره وری سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی مختلف قرار داده است. به همین منظور انواع دستگاه های حضور و غیاب را از طریق مجهز کردن به الگوریتم ها و تکنولوژی های پیشرفته عرضه کرده است. در این میان سه دستگاه زیر به دلیل عملکرد و قدرت ویژه خود میزان رضایت بالایی را به خود اختصاص داده اند. سه مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره که در شرکت کسرا ارائه شده، می توان موارد زیر را نام برد:

1-    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S670

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S670 با نام دیگر دستگاه سوپریما FaceStation F2 شناخته می شود. یکی از بهترین مزایای این دستگاه مجهز شدن به یک پردازنده و حافظه بسیار قوی است. با این ویژگی دستگاه قابلیت تشخیص و شناسایی هویت کاربران از طریق تشخیص حرارت بدن را دارد. حتی در صورت لزوم هویت کاربران پس از برداشتن ماسک آن ها نیز با سرعت و عملکرد دقیق شناخته می شود. یکی از ویژگی های دیگر این دستگاه مجهز شدن به فناوری بیومتریک است که عملکرد آن بر اساس هویت شناسی و تشخیص از طریق خصوصیات فیزیکی است. بدین صورت که پرسنل با سرعت بالایی می توانند حضور و زمان رفت و آمد خود را ثبت کنند.

2-    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S650

یکی از مدرن ترین و بهترین دستگاه های کاربردی در سازمان های مختلف که سرعت عمل بسیار ویژه ای در تشخیص هویت و چهره پرسنل دارد. یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه این است که حتی قابلیت تشخیص چهره در محیط تاریک و شرایط محیطی مختلف و مشاغل حساس را دارد. عملکرد دقیق و سرعتی این دستگاه به صورتی است که  امکان ثبت و تشخیص ۳۰۰۰ چهره در ثانیه را دارد. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین انواع دستگاه ها برای مشاغل و کسب و کارهایی است که تعداد پرسنل زیاد و تعداد ترددهای زیادی دارند. چرا که این دستگاه ظرفیت ثبت چهره ۳۰۰۰ چهره و  ظرفیت ثبت کارت تردد آن ۳۰۰۰۰ را نیز دارد. بنابراین می توان گفت خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S650 برای بانک ها، شرکت های خصوصی و دولتی با تعداد پرسنل زیاد، مجتمع های مسکونی، همایش ها و ... پیشنهاد می شود.

3-    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S750

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S750 با نام تجاری UBio-X Pro Lite شناخته می شود. این دستگاه با مجهز شدن به یک پردازنده  قدرتمند به نام ۱ Ghz Quad core و همچنین دوربین ¬ها و حس¬ گرهای پیشرفته عملکرد بسیار دقیق و منحصر به فردی دارد. به همین منظور می توان گفت این دستگاه یک دستگاه دو جانبه محسوب می شود که می توان از قابلیت تشخیص چهره و تشخیص اثر انگشت آن استفاده کرد. این دستگاه با پردازنده قدرتمند خود دارای سرعت تطبیقی 7000 چهره در ثانیه را دارد. علاوه بر این، حافظه این دستگاه بسیار قوی است و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه و سریعی به تشخیص چهره کارمندان با تردد و تعداد زیاد بپردازد. یکی از ویژگی های موثر در افزایش محبوبیت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مدل S750 این است که از آن می توان هم در محیط های کم نور و هم محیط پر نور استفاده کرد. علاوه بر این، قابلیت تشخیص اثر انگشت تعبیه شده در این دستگاه به صورتی است که امکان جعل و تقلب را تقریبا به صفر می رساند. 
 
شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد محصولات سخت‌افزاری کسرا و محصولات نرم افزاری مثل نرم افزار دستگاه حضور غیاب، نرم افزار مدیریت دستگاه های کنترل تردد، اتوماسیون تغذیه، نرم افزار حراست و... به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02141452000  داخلی 3 یا 09196769974  تماس حاصل فرمایید.