های‌وب: بانک ملی به تعهدات خود عمل نکرد

11:18 - 1402/06/22
نماد های‌وب در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از عدم اجرای تعهدات از سوی بانک ملی بابت قرارداد موضوع اجرای پروژه شبکه سراسری بانک ملی خبر داده و اعلام کرده است که بانک به دلیل عدم تصمیم‌گیری به‌موقع در این خصوص و افزایش قیمت ارز مانع از تهیه بخشی از تجهیزات وارداتی مورد قرارداد شده است. قراردادی که در مرداد ماه 1399 در کدال اطلاع رسانی گردیده است.

با وجود اینکه در 30 فروردین ماه سال جاری نیز اظهارنظر کارشناس از بابت عدم انجام بخشی از تعهدات به طرفین ابلاغ شده است؛ اما تا کنون موضوع فسخ یا ملغی شدن قرارداد مطرح نگردیده.

 شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا اعلام کرده است که به دلیل به‌روزرسانی یکی از خطوط تولیدی این شرکت این خط تولیدی تا 30 مهر ماه از مدار تولید خارج خواهد شد.

 گروه مالی صبا تأمین نیز در اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی شده 12 ماهه خود در مجموع به 8 هزار و 960 میلیارد تومان درآمد سالانه رسیده است.

 بانک سامان و بیمه کوثر نیز از نتایج برگزاری مزایده املاک خود در سامانه کدال اطلاع رسانی کرده‌اند. همچنین شرکت مبین وان کیش اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود در خصوص افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده و آورده سهام‌داران را منتشر کرده است. قرار است سرمایه این شرکت از رقم 45 میلیارد تومان به 300 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.