سود چادرملو از فروش سهام به ارفع

15:55 - 1402/07/15
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) اعلام داشت 11 میلیون سهم از سهام سرمایه‌گذاری شده در شرکت صنایع فولاد رهام پارس (به میزان 22 درصد کل سهام) را به شرکت آهن و فولاد ارفع واگذار کرد که سود حاصل از فروش را 29 میلیارد تومان عنوان کرده است.

شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک (دبالک) از فروش محصولات دارویی به شرکت سبحان دارو خبر داد.

 شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) اعلام داشت 11 میلیون سهم از سهام سرمایه‌گذاری شده در شرکت صنایع فولاد رهام پارس (به میزان 22 درصد کل سهام) را به شرکت آهن و فولاد ارفع واگذار کرد که سود حاصل از فروش را 29 میلیارد تومان عنوان کرده است.

 شرکت کف (شکف) بیان کرد پیرو اعمال محدودیت‌ها و موانع مالیاتی و توقف فعالیت‌های شرکت و اجرای قرارداد تولید کارمزدی و تأمین مواد اولیه و فراهم‌شدن امکان فروش محصولات، فعالیت‌های تولید شرکت مجدداً آغاز شد. همچنین شرکت کف از فروش یک ملک به قیمت 48 میلیارد تومان خبر داد.

 این شرکت در اطلاعیه‌ای دیگر عنوان کرد نسبت به اراضی کارخانه شرکت روغن‌نباتی جهان حسب صدور حکم قضایی از سوی دادگستری زنجان خلع‌ید صادر شد.

 بانک تجارت املاک و مستغلات، کارخانجات و ماشین‌آلات غیرضروری را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

 شرکت کشت و دامداری فکا (زفکا) از انتقال 196 رأس تلیسه به پروژه دامداری گلدشت نمونه و فروش به قیمت کارشناسی و تهاتر با سود سهام پرداختنی هلدینگ صنایع عمومی تأمین خبر داد.

 شرکت کیسون بیان کرد مجوز سرمایه‌گذاری پروژه الاخوه عراق، به نام شرکت صادر شده و در آن، شرکت‌های جدار العاصمه، آثار الورکاء و جناح الابابیل، به‌عنوان شرکای سرمایه‌گذار و مجری به پروژه اضافه شده‌اند.