پذیره‌نویسی صندوق بخشی «سیمانو» مفید آغاز شد

13:51 - 1403/01/14
پذیره‌نویسی صندوق ETF بخشی سیمانی مفید با نماد «سیمانو» امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شد.

رپرتاژ آگهی: از طریق جست‌وجوی نماد «سیمانو» در تمام سامانه‌های معاملاتی بازار سرمایه از جمله «ایزی‌تریدر» می‌توانید در این پذیره‌نویسی شرکت کنید. حداقل میزان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بخشی مطابق مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار برابر با ۱۰۰ هزار تومان است و سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها مناسب افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری تخصصی در یک صنعت خاص و بهره‌مندی از مزایای آن هستند.

صندوق بخشی «سیمانو» مفید که از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF است، در صنعت سیمان فعالیت می‌کند. مدیریت این صندوق توسط تحلیل‌گران و پرتفوگردانان خبره سبدگردان مفید انجام می‌شود و همواره بهترین نمادهای صنعت سیمان در پرتفوی این صندوق قرار خواهند داشت. صنعت سیمان، آهک و گچ یکی از صنایع شناخته‌شده در بازار سرمایه ایران است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری همراه با پتانسیل سودآوری بالا در آن وجود دارد.

صندوق‌های بخشی (Sector Funds) یکی از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که هدف آن‌ها، سرمایه‌گذاری در سهام متعلق به یکی از صنایع بازار سرمایه و کسب بازدهی مناسب از آن است. طبق مقررات، حداقل ۷۰ درصد از دارایی تحت مدیریت هر صندوق بخشی به سهام و حق تقدم سهام موجود در آن صنعت و حداکثر ۱۰ درصد به سایر صنایع و مابقی به بخش‌های دیگری همچون طلا، اوراق بهادار با درآمد ثابت و… تخصیص پیدا می‌کند.

صندوق «سیمانو» جدیدترین محصول سبدگردان مفید است. این سبدگردان از سال ۱۳۸۷ در حال فعالیت است و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری از جمله صندوق‌های بخشی در صنایع پرطرفدار بازار سرمایه را بر عهده دارد. سبدگردان مفید امکان سرمایه‌گذاری در سبد متنوعی از صندوق‌ها را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. سرمایه‌گذاران بازار سرمایه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره صندوق سرمایه‌گذاری «سیمانو» مفید به صفحه اختصاصی این صندوق مراجعه کنند.