توسعه بدون سرمایهگذاری خارجی ممکن نیست
به گزارش دنیای بورس به نقل از ایرنا، دوره پساجنگ برای اقتصاد ایران تنها به معنای پایان درگیری نظامی نیست، بلکه آغاز مرحلهای حساس از بازسازی اقتصادی، احیای سرمایهگذاری و ترمیم آسیبهای معیشتی است. کارشناسان معتقدند دولت در این دوره باید همزمان چند جبهه را مدیریت کند؛ از مهار تورم و کنترل نرخ ارز گرفته تا بازگرداندن ثبات به فضای کسبوکار و تقویت عدالت اجتماعی؛ در این میان، اصلاحات ساختاری، بازتعریف روابط خارجی و جذب منابع مالی خارجی، از مهمترین پیشنیازهای عبور از بحران محسوب میشود.
- Read more about توسعه بدون سرمایهگذاری خارجی ممکن نیست
- Log in to post comments