برنامه‌های بزرگترین کارگزار بورس ایران

12:32 - 1400/01/25
 مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی با اعلام نهایی شدن افزایش سرمایه۷۰۰درصدی و تبدیل شدن به بزرگترین کارگزار بورس ایران، از برنامه افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی دیگر و ارایه خدمات کارگزاری در ۱۹۳۰ شعبه بانک در سراسر کشور خبر داد.

افزایش سرمایه 

بورس پرس: حسین خزلی درباره تازه‌ترین وضعیت کارگزاری بانک کشاورزی و برنامه‌های آینده این شرکت اظهار کرد: در پی برگزاری مجمع فوق العاده 25 مهر، سرمایه اسمی این کارگزاری با 700 درصد افزایش ، از 5 به 40 میلیارد تومان رسید و تبدیل به بزرگترین شرکت کارگزاری در بازار سرمایه ایران از لحاظ سرمایه ثبتی شد. در این میان یکی از برنام های مهم سال آینده ، افزایش سرمایه به 100 میلیارد تومان است. به گفته این مقام مسئول، همچنین در دو سال آینده سرمایه اسمی کارگزاری به 200 میلیارد تومان خواهد رسید تا زمینه تبدیل شدن به بزرگترین و اصلی ترین شرکت تامین سرمایه تخصصی در بخش کشاورزی کشور فراهم شود.

عرضه اولیه

خزلی با اشاره به راه اندازی طرح 24*7 در بانک کشاورزی و کارگزاری تاکید کرد: در این طرح که از دو هفته پیش شروع شده و جزییات آن اطلاع رسانی می‌‎شود، امکان ارایه خدمات پایه و بخش پذیرش کارگزاری و مرتبط با بازار سرمایه در سایت www.agri724.com  فراهم شده تا متقاضیان در هر لحظه از 24 ساعت 7 روز هفته، قادر به دریافت خدمات  مربوط به پذیرش باشند. به گفته خزلی برنامه عرضه اولیه 10 تا 20 درصد سهام کارگزاری بانک کشاورزی (که بعد از تبدیل شدن به سهامی عام و درج نماد در فرابورس رخ خواهد داد) در دستور کار قرار دارد.