«میدکو» و رشد 4 درصدی در بازکشایی

12:41 - 1400/01/25
شرکت هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه پس از دوری تقریبا 2 ماهه به معاملات بازمی‌گردد. این شرکت پس از پیش‌بینی بودجه سال 96 و توضیحات در این راستا، به بازگشایی رسید.

پیام ناظر بازار در این نماد به این شرح است:

نماد معاملاتي شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه، «ميدكو1»، پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني و توضيحات تکميلي با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، امروز شنبه آماده انجام معامله است.

«میدکو» در این فاصله گزارشی از نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم خود در سال 96 را بر روی «کدال» آورد (تعدیل مثبت 40 درصدی). همچنین پس از ارائه توضیحاتی از سوی شرکت در این خصوص، گزارش حسابرسی شده این پیش‌بینی نیز (بدون تغییر) منتشر شد.

در فرآیند کشف قیمت این نماد قیمت 155 تومان در سمت خرید و پایین‌ترین قیمت پیشنهادی فروش در مرز 165 تومان قرار دارد (قیمت پایانی 1576 ریال بوده است).

در حالی که به ساعت پایانی بازار می‌رسیم، در قیمت 166 تومان، تعادل خرید و فروش دیده می‌شود. گفتنیست حجم فروش در محدوه یک میلیون سهمی، قابلیت مقایسه با حجم 4 هزار سهمی خرید را ندارد (در لحظه نگارش).

نهایتا این نماد با قیمت 1646 ریال به معاملات بازگشت که رشد بیش از 4 درصدی را در بازگشت به فرابورس بیان می‌کند. در ادامه اما فروش حقیقی‌ها در این نماد، نزول قیمت سهم را تا محدوده 152 تومان رقم زد. با این توضیح افت قیمت 3.5 درصدی با پدیدار شدن رنگ قرمز در معاملات «میدکو»، رصد شد.