سفارش سایت شرکتی و نمونه کار طراحی سایت در cms-iran.com

13:12 - 1402/01/16
سفارش سایت شرکتی یعنی اینکه شما با توجه به نمونه کار طراحی سایت که مشاهده کرده اید، تصمیم گرفته اید تا برای شرکت خود یک وب سایت سفارش دهید. حال شرکت هایی مانند cms-iran.com این خدمات را ارائه می دهند که کار شما را راحت تر خواهد کرد.

سفارش سایت شرکتی یعنی اینکه شما با توجه به نمونه کار طراحی سایت که مشاهده کرده اید، تصمیم گرفته اید تا برای شرکت خود یک وب سایت سفارش دهید. حال شرکت هایی مانند cms-iran.com این خدمات را ارائه می دهند که کار شما را راحت تر خواهد کرد.

سفارش سایت شرکتی

در اینجا چند وب سایت توسعه یافته است. تصمیم گیرندگان دور میز کنفرانس جمع می شوند و شروع به طوفان فکری می کنند. یکی می‌گوید: «این باید حرفه‌ای به نظر برسد، بنابراین بیایید از عکس‌های استوک استفاده کنیم و از مری بخواهیم کپی آن را بنویسد، زیرا او یک رشته انگلیسی در کالج بود.

ما باید یک صفحه با تمام محصولاتمان داشته باشیم. اما اجازه دهید جزئیات یا قیمت های زیادی را بیان نکنیم زیرا می خواهیم بازدیدکنندگان مجبور به تماس با ما باشند. شخصی از بخش فروش می‌افزاید: «در صفحه تماس با ما، بیایید از فرمی با سؤالات زیادی استفاده کنیم که به ما در فروش کمک می‌کند. از بازدیدکنندگان بخواهید که بودجه خود را به ما بگویند و به زودی قصد خرید دارند. و بیایید مطمئن شویم که نام کامل، آدرس پستی و شماره تلفن آنها را دریافت می کنیم تا بتوانیم یک فروشنده داشته باشیم که آنها را تعقیب کند." آیا با خواندن این پیشنهادات وب‌سایت دچار ناراحتی می‌شوید؟ اگر نه، شما باید باشید. آنها خارج از پایگاه هستند و قرار است بازدیدکنندگان را از خود دور کنند.

نمونه کار طراحی سایت

بازدید کننده باید اول بیاید

اینجاست که نشان دادن نمونه کار کاربردی واقع می شود. در حالی که همه این ایده ها برای شرکت شایستگی دارند، اما برای بازدیدکنندگان چندان منطقی نیستند. و این یک اشتباه بزرگ است. اگر بازدیدکنندگان خود را در اولویت قرار ندهید، وب سایت شما موثر نخواهد بود. خلاصه، این به شما مربوط نیست!

بهترین وب سایت های طراحی شده مشتری محور هستند. آنها اطلاعاتی را که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند ارائه می کنند و به شکلی جالب و سازمان یافته ارائه می کنند. آنها به مشتری اجازه می دهند شما واقعی را ببیند، که سپس اعتماد ایجاد می کند. آنها انجام هر کاری را که در ذهن دارند را برای بازدیدکنندگان آسان می کنند، چه خرید یک محصول، مشترک شدن در خبرنامه یا تماس با شما برای جزئیات بیشتر.

سابینا آیدلر در مقاله‌ای در مورد اصول کاربردپذیری وب‌سایت می‌گوید: «اگر حواس بازدیدکنندگان خود را پرت کنید یا گیج کنید، آن‌ها یا به زمان بیشتری نیاز دارند تا آنچه را که برای آن آمده‌اند پیدا کنند، یا ممکن است هدف اولیه خود را با هم فراموش کنند. در هر صورت، آن‌ها وب‌سایت شما را کاربرپسند تجربه نخواهند کرد و به احتمال زیاد ناراضی و بدون قصد بازگشت، آن را ترک می‌کنند.»

بازدیدکنندگان با اهداف خاصی به سایت شما می آیند. وظیفه شما این است که به آن‌ها کمک کنید تا به این اهداف در سریع‌ترین زمان ممکن دست یابند، و اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری مثبت یا UX دارند، همانطور که معمولاً شناخته شده است.

بر اساس بازاریابی دیجیتال Dilate در استرالیا، "اصول طراحی UX همه در مورد ایجاد تجربه ای لذت بخش، بدون دردسر و بدون درز از ابتدا تا انتها است." وب‌سایت‌های دارای UX کشنده، افراد را برای مدت طولانی‌تری در وب‌سایت نگه می‌دارند، به ایجاد مخاطبان وفادار کمک می‌کنند و شانس موفقیت کسب‌وکار را بهبود می‌بخشند.» نکته اصلی این است که بازدیدکنندگان شما جذاب یا باهوش نمی خواهند. آنها برای رمزگشایی معنای شما وقت نمی گذارند. آنها به سادگی می خواهند بدانند که چگونه می خواهید مشکل آنها را حل کنید. یا به عبارت دیگر، چه چیزی را می فروشید و چرا الان برای من مناسب است؟

سفارش سایت شرکتی و نمونه کار طراحی سایت در cms-iran.com2

برای مشاهده نمونه کار های طراحی وب سایت، به cms-iran مراجعه نمایید.

cms-iran.com

توانایی پرداخت چه سطحی از تخصص و سفارشی سازی را دارید؟

اولین چیزی که باید در هنگام شروع به دنبال یک آژانس طراحی وب در نظر بگیرید این است که چه نوع وب سایتی را می توانید با خیال راحت بخرید.

اجازه دهید از قبل با شما صادقانه صحبت کنیم: اگر حداقل چند هزار دلار برای پروژه در نظر نگرفته اید، احتمالاً یک وب سایت ساده بهترین گزینه شما خواهد بود. ما همین را به شرکت‌هایی می‌گوییم که به دنبال پرداخت کمتر از 5 هزار دلار برای یک سایت هستند - این همان محدوده قیمت اولیه برای طراحی وب سفارشی، دستی و استراتژیک است.

بله، به معنای واقعی کلمه هزاران مقاله وجود دارد که به کسب‌وکارهایی مانند شما توصیه می‌کند که از سازندگان وب‌سایت ساده دوری کنند، و اکثر آنها به نکات عمومی مانند «به‌اندازه قابل استفاده نخواهد بود» یا «شما نمی‌توانید آن را کاملاً سفارشی کنید» استناد می‌کنند. آنها اشتباه نمی کنند. برای شرکتی که به دنبال افزایش چشمگیر حضور آنلاین خود و جذب مشتریان بیشتر است، یک وب سایت ساده به هیچ وجه ایده آل نیست.

سفارش سایت شرکتی و نمونه کار طراحی سایت در cms-iran.com15

اگر شما به دنبال ایجاد سایت مورد نظر خود برای کسب و کار خود هستید، می توانید به وب سایت cms-iran مراجعه نمایید تا نمونه کارهای این شرکت را در زمینه طراحی و تولید وب سایت ها، مشاهده کنید.