برنامه تامین سیمان مناطق زلزله‌زده

20:54 - 1400/01/17
با حضور مسئولان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی در استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، در خصوص مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیم‌هایی اتخاذ شد. براین اساس تامین سیمان مناطق زلزله زده به عنوان یکی از دستورکارها اعلام شد.
برنامه تامین سیمان مناطق زلزله‌زده

 در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی مناطق زلزله غرب کشور تصمیم‌هایی اتخاذ شد. در بازدید مسئولان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی اعلام شد که تامین سیمان مورد نیاز آن مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

در این میان محمد سعیدی‌کیا؛ رئیس بنیاد مستضعفان با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزرای کشور و بهداشت اعلام شد: بنیاد مستضعفان، سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا ۱۰۰ هزار تن تامین می‌کند و برای تامین آب آشامیدنی این مناطق یک‌صدهزار بطری ۱.۵ لیتری آب آشامیدنی نیز به غرب کشور ارسال خواهد کرد.

 پیش از این بنیاد مستضعفان براساس مصوبه هیات امنای بنیاد مستضعفان، با اهدای ۱۲ هزار تن سیمان به مناطق‌ زلزله‌زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق ‌مشارکت کرده بود. در این خصوص البته خبر از حضور برخی سیمانی‌ها برای تامین سیمان مورد نیاز غرب کشور به گوش می‌رسد.