کدال خوانی با اکوایران؛

سود بانک صادرات از عرضه بلوک سهام بیمه امین

14:37 - 1401/10/26
اکوایران: بانک صادرات ایران اعلام کرد از عرضه بلوک سهام بیمه اتکایی امین 5 میلیارد و 800 میلیون تومان سود کسب کرده است.

در سامانه کدال بانک صادرات ایران اعلام کرد تعداد 150 میلیون و 143 هزار و 174 سهم معادل 1.87 درصد از سهام شرکت بیمه اتکایی امین در روز چهارشنبه مورخ 14 دی ماه 1401 به مبلغ هر سهم 450 تومان عرضه و معادل 5 میلیارد و 800 میلیون تومان سود در دفاتر این بانک شناسایی گردید.

 

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد بیان کرد با توجه به مصوبه هیئت مدیره این شرکت، مقرر گردیده است تا اقدامات لازم در خصوص شروع فرآیند انحلال دو شرکت فرعی (شرکتهای مهندسی ساخت و توسعه و مدیریت صنایع توکا(EPC) و شرکت توکا بتن) صورت پذیرد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز اعلام کرد در نظر دارد نسبت به خرید یک دستگاه لیدگذار پورتابل از طریق برگزاری مناقصه عمومی به صورت دو مرحله‌ای اقدام نماید.

 شرکت کیسون نیز اعلام نمود قراردادی با شرکت پالایش نفت اصفهان جهت طراحی، تهیه، تامین مصالح و تجهیزات، نصب، انجام کلیه تست‌ها، راه‌اندازی و تحویل موقت و دائم یک دستگاه برج خنک کننده هیبریدی به صورت EPC در پالایشگاه شمالی شرکت پالایش نفت اصفهان به مبلغ 873 میلیارد تومان منعقد شده است.

شرکت نفت پاسارگاد درخصوص وصول بخشی از مطالبات سنواتی شرکت نفت پاسارگاد از وزارت راه و شهرسازی، بابت فروش قیر تهاتری از محل تبصره یک قانون بودجه سال 1401 کل کشور شفاف سازی نمود.

اما کارخانجات تولیدی پلاستی ران اعلام کرد در خصوص اعلام نتیجه مناقصه خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک، به اطلاع می‌رساند به دلیل تعداد کم شرکت کنندگان در مناقصه جهت اخذ تصمیم نهایی و مناسب تر در کمیسیون معاملات مقرر گردید مناقصه عمومی برای نوبت دوم تجدید و پیشنهادهای مناقصه اول و دوم یکجا بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین عنوان کرد یک باب ساختمان واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی، نبش خیابان 25 را از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت عمران و توسعه فارس بیان نمود مطابق با توفق نامه امضا شده شرکت با دریافت مبلغ 8 میلیارد تومان از شکایت خود مربوط به قراردادهای فروش اراضی خسروشیرین صرف نظر نموده که مبلغ به حساب شرکت نزد بانک ملت واریز و تمامی پرونده ها مختومه گردید.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات اعلام نمود درخواست پذیرش سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس، در جلسه هیأت پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش مشروط شرکت در بازار دوم فرابورس ایران موافقت گردید. بدیهی است درج نماد و متعاقباً عرضه سهام شرکت مذکور منوط به تأیید امید نامه نهایی و سایر اقدامات مربوطه توسط هیأت پذیرش می‌باشد که با جدیت توسط این شرکت و سایر سهامداران در حال پیگیری می باشد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد شمواد که سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرده است.

و اما نماد زکشت اعلام کرد افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است. همچنین افزایش سرمایه 1162 درصدی نماد کآرا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، اندوخته طرح و توسعه و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.