اطلاعیه‌های ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

چه خبر از کدال؟ / پتروشیمی کرمانشاه دوباره فعال شد

16:34 - 1401/11/23
اکوایران: شرکت پتروشیمی کرمانشاه اعلام کرد که پس از تعطیلی این واحد تولیدی، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اداره گاز استان کرمانشاه از امروز به مدار تولید بازگشته است.

در میان اطلاعیه های منتشر شده در سامانه کدال شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بیان کرد با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اداره گاز استان کرمانشاه و لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک و اتمام تعمیرات دوره‌ای واحدهای تولیدی شرکت و پس از انجام کنترل‌های لازم واحدهای تولیدی فوق از تاریخ 23 بهمن ماه در مدار تولید قرار گرفته است.

 

شرکت بیمه آسیا اعلام نمود در نظر دارد یک مجتمع مسکونی 40 واحدی را از طریق مزایده به فروش برساند.

شرکت کیسون هم اعلام کرد مبلغ اولیه قرارداد با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر معادل 303 میلیارد تومان بوده است و مبلغ الحاقیه شامل 551 میلیارد تومان و 5 میلیون یورو به مبلغ اولیه قرارداد اضافه می‌شود.

شرکت توکاریل نیز از شرکت در مناقصه انجام عملیات راهبری و نگهداری خطوط ریلی داخلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان شامل عملیات انتقال واگن های مواد اولیه از ایستگاه حسن اباد به کاردامپر فولاد مبارکه و بالعکس و نگهداری و تعمیرات ریل و ابنیه کلیه خطوط راه آهن داخلی فولاد مبارکه خبر داد.

اما شرکت ایران خودرو دیزل (خاور) عنوان کرد در نظر دارد جهت خرید 77 درصد از سهام شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (سهامی خاص) در مزایده فروش سهام مذکور شرکت نماید.

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل از انعقاد قرارداد کارگزاری تفکیک قطعات و فروش بین این شرکت و شرکت تأمین مسکن نوین مبنی بر انجام خدمات در زمینه تخریب ابنیه نیمه ساز، فروش ضایعات، رفع معارضات و تصرفات غیرقانونی سه قطعه زمین و همچنین بازاریابی و تبلیغ و فروش قطعات تفکیکی بر اساس نظر و قیمت کارشناسی روز به نرخ 7 درصد مبلغ فروش نقدی طی یک سال بعد از تاریخ عقد قرارداد خبر داده است.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) هم در مزایده عرضه بلوک سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران حضور یافت. همچنین این شرکت در خصوص اطلاعات مزایده عمومی ملک متعلق به شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شفاف سازی کرده است.

شرکت واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان (ولتجار) دو باب مغازه در ماهدشت کرج را از طریق مزایده به فروش می‌رساند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای وتبار، صبا، وآذر، غگل، وجامی، آباد و چدن سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. 

اما نمادهای خزامیا، قلرست، غچین، رمپنا و غگز آگهی افزایش سرمایه خود را ثبت کردند. همچنین مجوز افزایش سرمایه 80 درصدی دتهران از محل سود انباشته صادر شد.