پذیره‌نویسی صندوق اهرمی شتاب آگاه آغاز شد

08:05 - 1402/03/08
پذیره‌نویسی واحدهای ممتاز جدیدترین صندوق اهرمی بازار سرمایه با نماد «شتاب» در تاریخ 8 تا 10 خردادماه انجام خواهد شد.

این صندوق با مدیریت شرکت سبدگردان آگاه فعالیت می‌کند و پشتوانه تجربه چندین ساله مدیریت دارایی آگاه را به همراه خود دارد. تنوع بالای صندوق‌ها، امکانی را فراهم کرده‌ است که افراد مختلف با هر هدف مالی و هر میزانی از ریسک‌پذیری بتوانند گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری بیابند. در این میان، صندوق‌ اهرمی به دلیل کسب بازدهی مضاعف در بازار سرمایه به شهرت رسیده‌ است.

این صندوق در دسته صندوق‌های سهامی قرار دارد و بخش اعظم پرتفوی آن متشکل از سهام و حق تقدم سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس است. معمولا چنین پرتفویی، ریسک سرمایه‌گذاری و پتانسیل کسب سود را افزایش می‌دهد. با این حال سود مضاعف صندوق اهرمی، با استفاده از مکانیزم اهرم مالی کسب می‌شود.

با توجه به این که صندوق اهرمی دو نوع واحد ممتاز و عادی به بازار ارائه می‌کند، مسیر کسب سود را برای طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران هموار کرده است اما در این مرحله از پذیره‌نویسی، سرمایه‌گذاران می‌توانند برای خرید واحدهای ممتاز این صندوق اقدام کنند. ابزار اهرم مالی تنها در واحدهای ممتاز به کار گرفته می‌شود و زمینه‌ای برای کسب بازدهی مضاعف ایجاد می‌کند.

صاحبان واحدهای ممتاز شتاب آگاه، در شرایط صعودی بازار می‌توانند از رشد چندبرابری سرمایه‌ خود بهره‌مند شوند و البته، باید مراقب دوره‌های نزول نیز باشند.  برای شرکت در پذیره‌نویسی صندوق اهرمی شتاب آگاه می‌توانید از 8 تا 10 خرداد 1401 از طریق سامانه معاملاتی تمامی کارگزاری‌ها و با جست‌وجوی نماد «شتاب» اقدام کنید.