کدال خوانی؛

شفاف سازی "شپنا" در خصوص درآمد تسعیر ناشی از تبدیل ارز به ریال

16:18 - 1402/04/21
شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) پیرو اطلاعیه روز گذشته خود مبنی بر کاهش درآمد تسعیر ناشی از تبدیل ارز به ریال حسب اعلامیه های صادره توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: مجددا موضوع توسط آن شرکت مطرح و تعلق یا عدم تعلق درآمد مذکور به صورت مکتوب به این شرکت ابلاغ نشده است و عدد اختلاف نرخ تسعیر در سال 1402 شناسایی می شود.

 شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) پیرو اطلاعیه روز گذشته خود مبنی بر کاهش درآمد تسعیر ناشی از تبدیل ارز به ریال حسب اعلامیه های صادره توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: مجددا موضوع توسط آن شرکت مطرح و تعلق یا عدم تعلق درآمد مذکور به صورت مکتوب به این شرکت ابلاغ نشده است و عدد اختلاف نرخ تسعیر در سال 1402 شناسایی می شود.

دوده صنعتی پارس (شدوص) در سه ماهه منتهی به خرداد 1402 سود خالصی معادل 85 میلیارد تومان را شناسایی کرده که با رشد 70 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

شرکت زامیاد (خزامیا) نیز پیرو اخبار منتشرشده در پایگاه خبری سایپا نیوز مبنی بر تولید وانت اکستند از ابتدای مرداد ماه سال جاری به اعلام کرد: شرکت زامیاد به منظور مشتری مداری و ارتقای ایمنی و رفاه رانندگان اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد ( نیسان) جدید به نام اکستند کرده است.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) افزایش سود عملیاتی در دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از افزایش درآمد عملیاتی به واسطه افزایش تعداد شهرها از 15 به 23 شهر و بالا رفتن تعداد سفرها در شهرهای قبلی اعلام کرده است.

شرکت لامیران(فلامی) نیز عنوان کرد؛ با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مستقیم و غیر مستقیم و سربار حاصل از افزایش نرخ ارز در بازار نسبت به افزایش نرخ فروش اقدام شده است. این افزایش شامل تیغ دسته دار تیز و سیف است که از تاریخ 24 تیر ماه 1402 قابل اجرا خواهد بود که فروش تیغ های دسته دار تقریبا 15 درصد از کل فروش شرکت را دربرمی گیرد.

شرکت تهیه توزیع دنا آفرین فدک در خصوص طلب 149 میلیارد تومانی از شرکت های گروه شفاف سازی کرد. این شرکت اعلام کرد مبلغ 104 میلیارد تومان از طلب حساب دریافتنی تجاری و مربوط به فروش غذا به شرکت های گروه عمدتا در حوزه ریلی است که تاکنون مبلغ 88 میلیارد تومان از آن تسویه شده است.

شرکت لبنیات کالبر (غالبر) نیز اظهار کرد:  با توجه به اعلام نرخ مصوب خرید شیر خام به ازای هرکیلوگرم 15000 تومان محصولات لبنی حمایتی این شرکت تا سقف حداکثر 20 درصد افزایش و با رعایت مفاد قانونی اعلام شده محصولات رقابتی این شرکت نیز تا سقف حداکثر 30% مجوز افزایش قیمت صادر شده است.

شرکت بیمه تجارت نو (بنو) از عدم له نتیجه نرسیدن مزایده عمومی خودروهای مازاد خود به دلیل نبودن شرکت کننده بوده است.

شرکت کی بی سی از دو قرارداد تامین دارو های مورد درخواست وزارت بهداشت و درمان به ارزش  910.800 و  960.000 یورو با حاشیه سود ناخالص 5 درصد خبر داده است. که موضوع قرارداد تامین دارو تنفسی است و مبلغ قرارداد به ترتیب 28 و 30 میلیارد تومان است.

شرکت توسعه و عمران امید (ثامید) بیان کرد؛ در نظر دارد تعداد محدودی از واحدهای تجاری، فودکورت، انباری و پارکینگ های خود را در قالب رهن و اجاره ( به صورت دوساله) از طریق برگزاری مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) از شرکت در مناقصه تعمیرات سرد سالیانه فولاد چادرملو خبر داده است.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای آپ، غبهنوش، زنجان، فکمند، غناب و کترام سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر (حبندر) از ثبت آگهی افزایش سرمایه 66 درصدی خود از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی خبر داد.