فروشنده بزرگ از بورس عقب کشید

12:20 - 1402/09/01
بورس اوراق بهادار تهران چشم انتظار بودجه سال 1403 است و به دنبال نکاتی در بودجه سال آینده برای وضعیت بازار. از این رو در اولین نسخه‌های مطرح شده از بودجه این طور شنیده می‌شود که شاهد رشد مالیات در بودجه هستیم و در حالی که کل بودجه با رشد 16.7 درصدی مواجه شده، رشد 50 درصدی در مالیات دیده می‌شود.

 شاخص کل بورس تهران همچنان بدون تغییر خاص در یک باکس حمایتی در حال نوسانات جزئی است و ارزش معاملاتی این روزها نشانه‌ای برای شروع یک روند را ندارد.

 شرکت فولاد مبارکه اصفهان از صادرات بیش از 579 هزار تن محصول خبر داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 153 درصدی همراه شده است و این موضوع به همراه درآمد بیش از 11 هزار و 700 میلیارد تومانی ناشی از فروش محصولات صادراتی عاملی برای افزایش بیش از 30 درصدی درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است.

چکاپا در روز قبل با استقبال خوب خریداران همراه شد به طوری که بیش از 53 میلیارد تومان خالص ورود پول‌های حقیقی را به خود دید در رتبه اول ایستاد از طرفی نمادهای بزرگ بازار شپنا، وبملت، خساپا، نوری و وغدیر با خالص خروج پول‌های حقیقی کار را تمام کردند.