بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 30 بهمن

01:31 - 1400/01/18
بازگشت قیمت ارزهای دیجیتال به مدار صعود، احتمال اعطای معافیت مالیاتی بر روی نگهداری کریپتوها در وایومینگ امریکا و پیش فروش ارز دیجیتال دولت ونزوئلا از عناوین مهم خبری امروز به حساب می آیند.

با وجود افت قیمت کریپتوها در صبح امروز، رفته رفته قیمت این محصولات به مدار صعود بازگشت اما تا این لحظه میزان افزایش قیمت محدود بوده است.

بسته خبری ارزهای دیجیتال -دوشنبه 30 بهمن17

  • قانونگذاران ایالت وایومینگ آمریکا در حال تهیه طرحی برای اعطای معافیت مالیاتی روی نگهداری ارزهای دیجیتال هستند.
  • پیش فروش ارز دیجیتال پترو که از سوی دولت ونزوئلا بر پایه تولید نفت این کشور طراحی شده از فردا آغاز خواهد شد. رئیس جمهور ونزوئلا ادعا کرده که هر واحد از این ارز دیجیتال دارای پشتوانه یک بشکه نفت خام است.
  • با افزایش سختگیری‌های دولت هند در زمینه خرید فروش ارزهای دیجیتال، روزنامه Times of India از افزایش قابل ملاحظه تمایل شهروندان این کشور برای معامله کریپتوها در خارج از مرزها خبر داد. بر اساس این گزارش هندی‌ها باشتاب زیادی به سوی معامله ارزهای دیجیتال از طریق حساب دوستان و اقوام خود که ساکن کشورهای خارجی به ویژه ایالات متحده هستند در هفته‌های اخیر حرکت کرده‌اند.
  • موسسه تحقیقاتی و مشاورهای Autonomous Next  در گزارشی اعلام کرد که تعداد صندوق‌های پوشش ریسک مبتنی بر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان هم اکنون به 266 صندوق رسیده است.