اهداف « پکرمان » در چشم‌انداز سه‌ساله

11:28 - 1400/01/21
به گفته مدیرعامل تایر بارز اهداف راهبردی در چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ گروه، در بخش تولید، کسب سهم از بازار و دریافت نشان‌ها و استاندارد‌های داخلی و بین‌المللی است.

دنیای بورس: در مجمع عمومی عادی سالانه گروه صنعتی بارز، سود نقدی به ازای هر سهم مبلغ 25 تومان و سود خالص به ازای هر سهم 27.7 تومان تصویب شد.

در ابتدای این مجمع که با حضور بیش از ۸۷ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی بارز، نماینده حسابرس و نماینده بورس در سالن کنفرانس تلاش برگزار شد، پرویز اخوان؛ مدیرعامل این گروه صنعتی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه هیات‌مدیره، تصریح کرد: در حال حاضر گروه صنعتی بارز رتبه یک در ایران و رتبه ۳۴ تایرسازی در جهان را دارد که ۴۴ درصد از تولید داخل را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه بارز در سال ۹۷ برای ۱۵ سال متوالی رتبه یک تایر‌سازی ایران را به خود اختصاص داد، گفت: این مجموعه نخستین تولیدکننده تایر رادیال و رادیال بار کشور است. مدیرعامل گروه صنعتی بارز دستاوردهای این مجموعه را تولید تایرهای Airless دانست و ادامه داد: طراحی و ساخت چهار نوع تایر رادیال سواری، سه نوع تایر باری، ۲ نوع تایر کشاورزی، یک نوع تایر راه‌سازی و همچنین طراحی و تولید تایر وانتی تمام سیمی با تکنولوژی بومی، از جمله دستاوردها و افتخارات گروه صنعتی بارز در سال ۹۷ است.

به گفته مدیرعامل تایر بارز اهداف راهبردی در چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ گروه، تولید ۱۱۵ میلیون حلقه تایر، کسب سهم بازار تایر تعویضی(RE) سواری رادیال و باری و اتوبوسی رادیال هر کدام ۲۵ درصد، حفظ سهم بازار تایر تجهیزی (OE) تا ۳۰ درصد، تولید انبوه تایرهای Airless، تولید تایر با رده برچسب B و CPK=۱/ ۳۳، صادرات ۳۰ میلیون دلار به کشورهای هدف، دریافت تندیس زرین تعالی، سطح بلوغ ۶ از ۱۰ در فرآیندهای سازمان و دریافت نشان سیمین تعالی HSE است.

سود خالص 70.042 میلیارد تومان و سود انباشته پایان دوره با لحاظ کردن مصوبات مجمع، 72.127 میلیارد تومان اعلام شد. همچنین موسسه حسابرسی بیات رایان به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و بهمند به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.