راهنمای آنلاین برای ورود به بازار ملک معرفی شد

بورس به « مسکن » از کدام مسیر؟

14:18 - 1400/01/21
دو دسته بورس باز در حال حاضر مترصد ورود به بازار مسکن هستند.

به گزارش «دنیای بورس»، این افراد برای تبدیل دارایی خود به ملک و مسکن میتوانند با شرکت در کارگاه آموزشی «راهنمای ورود به بازار مسکن» که پنجشنبه این هفته به شکل غیرحضوری توسط «دنیای اقتصاد» برگزار میشود، به اطلاعات کلیدی و کاربردی درباره وضعیت متغیرهای این بازار دسترسی پیدا کنند.

دسته اول بورس بازان که قصد ورود به بازار مسکن را دارند، سهامدارانی تشکیل میدهند که صرفاً با هدف افزایش سرمایه و حفظ ارزش واقعی دارایی خود در سال گذشته یا اوایل امسال، وارد بازار سرمایه شدند و اقدام به خرید سهم کردند اما هم¬اکنون با هر نوع پیش¬بینی یا برآوردی که از آینده دارند، به دنبال خروج از بورس و ورود به بازار مسکن هستند.

دسته دوم اما مصرف کننده محسوب میشوند. خانه اولی¬هایی هستند که در ماههای اخیر چون بودجه آنها به مراتب کمتر از بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان بود، تصمیم گرفتند وارد بازار سرمایه شوند و اکنون با چند برابر شدن این بودجه، آنها قصد خرید خانه را دارند. این دو دسته مخاطب اصلی کارگاه آموزشی راهنمای بازار مسکن 99 هستند.

این کارگاه، پسفردا به صورت وبینار با پخش زنده (غیرحضوری) برگزار میشود. آخرین وضعیت قیمت مسکن، رابطه بورس و مسکن، رابطه دلار و مسکن، اوضاع قیمت زمین، بازیگردانان امسال بازار مسکن و موضوعات کاربردی دیگر از جمله سرفصل های این کارگاه است.

متقاضیان شرکت در کارگاه «راهنمای ورود به بازار مسکن 99» می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس  بگیرند یا به آدرس اینترنتی مرکز آموزش گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» به نشانی اینجا مراجعه کنند.