ادامه موج تقاضا در رایانه‌ای‌ها

13:27 - 1400/01/25
در معاملات امروز نمادهای این گروه به طور کلی افزایش تقاضا را مشاهده می‌کنیم؛ هر چند در «آپ»، شاهد  از دست رفتن صف خرید بوده و به نظر می‌رسد مسیر صعودی در این نماد رفته رفته به سمت اصلاح قیمت نزدیک می‌شود.
ادامه موج تقاضا در رایانه‌ای‌ها

به این ترتیب افزایش تقاضا در این گروه پس از وقفه روز گذشته مجددا قابل رصد است. «رتاپ» پس از بازگشایی در روز گذشته که با اقبال خریداران همراه بوده، با رشد 5 درصدی در معاملات امروز، صف خریدی بیش از 40 میلیونی را در کنار خود می‌بیند. روز گذشته در یک سو گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به فروش 20 میلیونی و در سوی مقابل سرمایه‌گذاری آتیه پارسیس پارس خرید 20 میلیونی را پس از بازگشایی در «رتاپ» انجام دادند. در این گروه معاملات در «مداران» نیز با صف خرید بیش از 15 میلیون سهمی همراه است. قیمت این نماد از اواسط ماه جاری رشدی در مرز 40 درصدی را تجربه کرده است. همچنین معاملات در «سیستم» و «رکیش» با افزایش تقاضا همراه بوده و رشدی در مرز 5 درصدی در این نمادها، تلاش برای رسیدن به صف خرید را از سوی معامله‌گران نشان می‌دهد.

معاملات در «آپ» در حالی با رشد قیمت 5 درصدی دنبال می‌شود که در برهه‌ای از آن شاهد از دست رفتن تقاضای بالای این روزها در این نماد بودیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد پس از رشدی بیش از 60 درصدی قیمت این سهم از اواسط اسفندماه، مسیر صعودی به انتهای خود نزدیک می‌شود.