چه خبر از کدال؟ خط تولید جدید «کساوه» و نتیجه مزایده املاک اخابر

12:29 - 1402/01/20
شرکت مخابرات ایران در گزارشی که در سامانه کدال منتشر شده، از نتیجه مزایده فروش املاک خود خبر داد.

 شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا اعلام کرد بهره برداری آزمایشی از خط تولید گرانول در کارخانه ستبر گرانول واقع در تاکستان قزوین درماه‌های پایانی سال 1401 با ظرفیت تولید روزانه 150 تن گرانول آغاز گردیده است و پیش بینی این شرکت در سال 1402 این است که با تولید و فروش این محصول حدود مبلغ 65 میلیارد تومان به فروش شرکت افزوده گردد.

شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (وکغدیر) کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد. این شرکت بیان کرد در سال‌های گذشته محصولات آلیاژی بیش از 2 برابر شمش فولاد خوزستان به فروش می‌رسید که در سال 1401 این نسبت به 2.5 برابر افزایش داشته است. همچنین در حال حاضر اولویت گهر زمین طرح های اکتشافی و افزایش ظرفیت سنگ اهن و بعد از آن فازهای 1 و 2 آهن اسفنجی می‌باشد.

شرکت داروسازی تولید دارو نیز به دنبال نوسان قیمت سهام کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرده است. این شرکت اعلام کرد نرخ فروش محصولات در داخل کشور مشمول قیمت گذاری از طرف سازمان غذا و دارو است و با درنظر گرفتن نرخ ارز قیمت‌های فروش در خارج از کشور کمی بیشتر از نرخ فروش داخلی است.

همچنین شرکت داروسازی تولید دارو بیان کرد تضامین پرداختی به شرکت‌های هم‌گروه در تاریخ 29 اسفند ماه 1401 مبلغ 139 میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات بانکی می باشد که سفته و چک های تحویلی به بانک توسط گروه سرمایه گذاری البرز ، شرکت ایران دارو و شرکت سبحان دارو ظهرنویسی گردیده و شرکت داروسازی تولیددارو چک متقابل به شرکتهای فوق تحویل داد.

شرکت تأمین ماسه ریخته گری با نماد کماسه اعلام کرد با توجه به افزایش سطح عمومی قیمت ها و رشد قیمت تمام شده محصول تولید شده، هیأت مدیره با اعمال افزایش نرخ محصولات شرکت به طور متوسط حدود 29% از تاریخ 26 فروردین ماه 1402 موافقت شده است.

شرکت پاکسان در خصوص علل کاهش در سود عملیاتی این شرکت در دوره منتهی به 30 آذر ماه 1401 نسبت به دوره مشابه سال گذشته توضیح داد. افزایش مواد اولیه، افزایش نرخ ارز و در نتیجه افزایش در بهای تمام شده و هزینه های عملیاتی و عدم اصلاح متناسب نرخ فروش محصولات داخلی و کاهش تولید و فروش این شرکت در دوره جاری نسبت به دوره قبل اعلام کرده است.

شرکت مواد ویژه لیا (شلیا) در خصوص علت تغییرات سود و برخی دیگر از موارد عملکرد شفاف سازی کرد.

شرکت شاهد با نماد ثشاهد در خصوص نتیجه نهایی دعوی درخواست خسارت بابت عدم ایفای تعهدات قرارداد بین شرکت بین المللی سعدی کیش و ایران نارا بیان داشت براساس درخواست تجدید نظرخواه (شرکت بین المللی سعدی کیش) دادگاه تجدید نظر تهران شعبه 18 با بررسی مدارک وشواهد رای صادره دادگاه بدوی را تائید نمود.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای سفانو، کی بی سی و غویتا سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کردند.