بی‌حسی شاخص کل به دلار/ سقف ماهانه کارت به کارت محدود شد

12:26 - 1402/11/16
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به مرز 2.1 میلیون واحدی رسید تا نشان دهد در روزهای رشد و افت دلار، تنش سیاسی و آرامش منطقه، سودآوری شرکت‌ها، به عنوان مرغ عزا و عروسی عمل می‌کند و روند نزولی دارد.

 سپرده با نرخ سود 30 درصد تمام شده! روزنامه دنیای اقتصاد نوشته برخی بانک‌ها (در برخی شعب) در پاسخ به متقاضیان «سپرده‌گذاری با سود ۳۰ درصد»، از پایان اجرای این طرح خبر داده‌اند.

بر اساس دستور رئیس مرکز اطلاعات مالی کشور، ارائه خدمات کارت به کارت بیش از 1 میلیارد تومان یا ۲۰۰ تراکنش دریافتی در ماه به اشخاص حقیقی فاقد پرونده مالیاتی در تمامی کارت‌های بانکی متصل به کد ملی اشخاص ممنوع شده است.

پس از ناکامی فروش 120 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان به قیمت حاشیه بازار، شایعه عرضه 60 هزار دستگاه به قیمت حاشیه بازار در بین اهالی بازار دست به دست می‌چرخد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: کاهش عوارض صادراتی محصولات خام و نیمه خام در کمیسیون اقتصادی دولت و سپس هیات دولت تصویب شد. ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: پس از ابلاغ مصوبه مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ عوارض صادراتی محصولات خام و نیمه خام و افزایش چند برابری نرخ عوارض و در نتیجه تاثیر کاهنده آن بر سودآوری شرکت‌ها، این سازمان اقدام به پیگیری از مراجع ذیصلاح مبنی بر بازنگری در مصوبه یاد شده کرد.